Spijkerbroeken Gala voor Rett

Dit keer was het thema Ibiza Club edition. Spetterende optredens, het heerlijk eten werd verzorgd door Karl van Baggem van restaurant De Hoefslag en natuurlijk de veiling van geweldige items. Met dank aan de burgemeester van Bunnik, die ook dit keer weer op een fantastische manier in zijn rol zat als veilingmeester en alle mensen die geboden hebben op de veilingitems, ballonnen doorgeprikt hebben en loten hebben gekocht, heeft de organisatie van het Spijkerbroeken gala 110.000,- euro opgehaald voor de 4 goede doelen.

Onze dank is groot!

Krant_rett.JPG

Het Spijkerbroeken Gala is een initiatief van enkele gedreven ondernemers uit het Utrechtse. Waarbij ieder jaar een ander goed doel gesteund wordt.  Tijdens dit bijzondere gala is er heel veel geld opgehaald voor onderzoek.

Bekijk voor meer informatie over deze feestelijke avond ook de facebookpagina van het Spijkerbroeken Gala.

Spijkerbroeken Gala 2015

Op 9 okt.2015  barstte een geweldige feestavond vol entertainment los in studio A12 te Bunnink. Optredens van Berget Lewis, Divas of Soul, One of the Dutch, de dames van Pasta e Basta, Henk Dissel en Bart Brandjes en vele anderen zorgden voor een onvergetelijke avond. De opbrengst van dit gala komt ten goede aan Stichting Terre.

Lieve mensen van de organisatie wat mogen jullie trots zijn.  Een burgemeester als veilingmeester voor wie je zou gaan verhuizen naar Bunnik. Geweldige veilingitems en dan al die fantastische gasten! Onze dank is groot.

groepsfoto2_rett.JPG

Het bedrag is 72.656,- euro!!

Het Spijkerbroeken Gala is een initiatief van enkele gedreven ondernemers uit het Utrechtse. Waarbij ieder jaar een ander goed doel gesteund wordt. Dit jaar (2015) is gekozen voor Stichting Terre. Tijdens deze bijzondere gala avond is er heel veel geld opgehaald voor onderzoek.

Bekijk voor meer informatie over deze feestelijke avond ook de facebookpagina van het Spijkerbroeken Gala.

gala_3 verzamelgala_verzamel2