Oliebollenloop 2017

Op zaterdag 30 december was de Oliebollenloop van Loopgroep Nesselande (Rotterdam).

Elke jaar organiseert de hardloopgroep aan het einde van het jaar deze recreatieve loop voor haar eigen leden. De opbrengst gaat altijd naar een goed doel. Dit jaar is gekozen voor Stichting Terre.

Het was een top ochtend. Zo’n 120 lopers kwamen naar buurtcentrum De Kristal in de wijk Nesselande, Rotterdam. Het werd een sportieve ochtend, die traditioneel wordt afgesloten met heerlijke oliebollen en warme chocolademelk met slagroom. Loopgroep Nesselande liep vanochtend €486,- bij elkaar voor Stichting Terre!

Esther Bakker (moeder van Rettmeisje Nova) en de andere hardlopers, heel erg bedankt voor jullie bijdrage!