Ambassadeurs

Bartho Braat

Bartho Braat is ambassadeur voor kinderen met het Rett syndroom en daarom zet hij zich ook in voor Stichting Terre-Rett Syndroom Fonds.

Yente van der Stel

Yente is is onze jongerenambassadrice en de zus van Terre*. Ze weet als geen ander hoe het is om voor een zusje te zorgen die, als gevolg van Rett syndroom, 24 uur per dag zorg nodig heeft. Ze is nauw betrokken bij onze evenementen en de voorlichting aan jongeren.

Toen ze 9 jaar was sprak ze al radiospotjes in voor een fondsenwervingscampagne op BNR radio. Ze heeft voor Stichting Terre op school tijdens een fondsenwervingscampagne € 10.000,- opgehaald en voor 450 leerlingen en ouders een presentatie gegeven.

Yente zit o.a. in het promotie- en verkoopteam van het Spijkerbroekengala waarvoor zij ieder jaar veel loten verkoopt. Ook is ze social media coordinator en is de drijvende kracht achter onze Facebook en Instagram sites.

Yente wil graag Arts-Klinisch Onderzoeker worden en studeert nu Biomedische Wetenschappen aan de Maastricht Universiteit.

Presentatie van Yente aan leerlingen en ouders | 2019